dilluns, 31 de desembre del 2012

Fins aviat

Avui us dic adéu estimats lectors!

M'ha agradat molt compartir l'experiència amb tots vosaltres de fer el meu primer bloc. Us he pogut esmentar les idees principals que hem fet en el Mòdul i he pogut aprendre a veure tot allò que necessita una persona per ser una bona mestra.

Espero que us hagin agradat totes les entrades. De les que estic més orgullosa de COED són: La llengua: el mitjà de comunicació per excel.lència i Fer un bon escrit. En el cas de l'assignatura de GITIC són: Ordenar el coneixement i Les TIC a l'escola.

Fer un bloc, com totes les activitats noves, requereix d'un aprenentatge i una voluntat de fer-ho bé. Considero que jo he posat moltes ganes per presentar-ho el millor possible i, encara que hi hagin errades, estic orgullosa del meu treball, ja que he après molt tant per el meu dia a dia com per al meu futur de mestra.

Moltes gràcies,

Ana

1 comentari:

  1. De ben segur que ven aviat tornaràs a publicar alguna altra publicació, un plaer!

    Mònica.

    ResponElimina